vrijdag 25 januari 2013

OOTD: The Printed Skirt





  
 Afgelopen donderdag had ik even tijd voor mezelf. Weer eens even een dagje niets te doen, geen ziekenhuis, geen revalidatie, geen ouders thuis. Even helemaal niks, alleen even tijd om na te denken over de afgelopen controles bij de neuroloog en revalidatiearts....,waar ik jullie spoedig over zal vertellen. 
Fact is, ik wilde er eigenlijk helemaal niet over nadenken en besloot om wat afleiding te zoeken. En uiteindelijk vond ik mezelf in mijn kleding kast met mijn nieuwste aanwinst in mijn handen, klaar om een outfit te maken, me op te maken en foto's te maken. 
Hoelang geleden dit is geweest weet ik niet maar ik heb er intens van genoten, de rest van de dag wel voor papus op de bank maarja wie wat wil ;)

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

1 opmerking:

  1. Dit is dus precies wat ik zo leuk vind aan blogs. Foto's, outfits etc. Misschien moet ik ook maar eens een blog overwegen.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen