zondag 28 oktober 2012

Photo booth props







Uhm what?!? was de eerste reacties van mijn ouders en zussen toen ik ze vertelde dat ik Photo Booth Props aan het maken was, en ik weet bijna zeker dat jullie precies de zelfde reactie hebben. Maar voordat jullie stoppen met lezen en mijn blog weg klikken laat me het jullie uitleggen.

Ik was een beetje aan het surfen op het world wide web en zocht een nieuw DIY projectje en nu eens niet met kleding maar gewoon iets anders leuks om je mee bezig te houden en toen zag ik mensen met afbeeldingen op stokjes die ze voor hun gezicht houden en er ook nog erg gelukkig uitzagen. 
Dus ik dacht "I want to know more"

Dus ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat, ik zal er niet heel snel gebruik van gaan maken maar het is gewoon erg leuk om samen met vrienden of familie tijdens een verjaardag, huwelijk, sinterklaas, kerst, oud en nieuw of gewoon voor de lol eens te doen en op deze manier eens een ongewone foto reportage te maken ! 

Liefs, 

Lara  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten