zondag 11 november 2012

RED

Red is het nieuwe album van Taylor Swift! En ook al heb ik altijd gezegd dat als Beyonce toch weer eens in Nederland een concert komt houden ik gewoon heen MOET! (uiteraard met een buslading aan vriendinnen ;) ) ga ik toch ook wel voor de bijl van de heerlijke muziek van Taylor. Country muziek met een pop randje, pop muziek met een country randje, hoe dan ook ik vind het leuk! De muziek van la Swift heb ik altijd wel al aangenaam gevonden maar het was niet zo dat ik elk liedje van haar album op mijn ipod moest hebben. Maar nu moet ik zeggen dat ik steeds vaker en steeds meer liedjes van haar echt erg aanstekelijk vind en dan heb ik het nu vooral over haar nieuwe album Red! Trouwens niet alleen vind ik haar muziek geweldig ook haar kledingstijl is om AMEN tegen te zeggen, heel inspirerend en wat ik alleen maar kan omschrijven als Retro chiqe!
  Met haar 22 jaar heeft ze het goed voor elkaar, YOU GO GIRL!

 Mijn favoriete songs van Taylor's nieuwe album Red



Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten