dinsdag 13 november 2012

TIP: Buto(N)fix




Word jij ook altijd zo moe van al die knopen die van je jas, tas, shirt, broek, rok, vest of blazer afvallen?!? Die knopen die je wel honderden keren opnieuw hebt vast genaaid maar gewoon niet blijven zitten of er gewoon na een tijd weer afvallen! Ik was er dus helemaal klaar mee en besloot om naar het dichtstbijzijnde stoffen winkeltje te lopen om te informeren of hier een oplossing voor te vinden is. Nou dames en heren ik kan je vertellen er is een oplossing (wieehhh) namelijk "Butofix" "knopen aanzetten zonder naald en draad"
De verwachtingen waren daardoor hoog gespannen maar ik ben zeer tevreden met het resultaat, je maakt namelijk gebruik van ijzerdraad, rubberen afstandsring, tegenknoop en een kramplaatje. En wat blijkt een gouden uitvinding ik ben heel tevreden, mijn knopen hebben nog nooit zo stevig vast gezeten aan mijn jas en het zal mij niet verbazen als mijn knopen de hele winter er eens WEL aan blijven zitten! 

Echt een aanrader!
Butofix

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten