vrijdag 28 september 2012

Le Mousetache DIY



-->
Ik stond al een paar dagen te trappelen om mijn transferpapier te gebruiken voor deze DIY. En vandaag voelde ik me goed genoeg om het ook daadwerkelijk te proberen.
Wat heb je nodig een wit t-shirt (die ik voor 4 euro bij de Takko gescoord heb), transferpapier die je bij de Bruna voor 7 euro kan halen, een afbeelding (ik heb deze afbeelding via google gevonden), inktprinter, strijkijzer, strijkbout, stuk karton en bakpapier. Lees goed de gebruiksaanwijzing die is bijgevoegd bij het transferpapier en dan kan je aan de slag.

Ik ben redelijk tevreden met mijn zelfgemaakte T-shirt. Ook al is de inkt niet helemaal goed op het t-shirt gekomen vind ik hem toch zeker het dragen waard! Wat vinden jullie?

Liefs,

Lara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten