zaterdag 8 juni 2013

Herstelupdate: I'm Alive


Het leek wel of ik de afgelopen dagen/weken van de aardbodem verdwenen was, voor degene die dat ook daadwerkelijk gehoopt hadden zeg ik HELAAS, i'm still here!

Maar even zonder grappen, jeetje wat een heftige paar dagen. Ik weet niet eens waar te beginnen. 
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik na de operatie tegen alle verwachtingen in nog 10 dagen in het ziekenhuis moest blijven omdat niet alles ging zoals verwacht. Vandaar namelijk die giga radio stilte op la blog/email/social media ect ect.

Ik wilde graag even van me laten horen, vandaar dit bericht. Niet dat er vanaf nu veel gepost gaat worden hoor, ik ben namelijk nog giga aan het herstellen van alles en ow dan is het natuurlijk wel even leuk en fijn om te vermelden dat de operatie waarvoor ik uiteindelijk naar het Slotervaart ben gegaan geslaagd is!! JIPPIE! Nu is het kijken wat het allemaal precies met mijn lichaam gaat doen maar ik heb zelf wel al het gevoel dat het werkt :)

Let's keep up these results!

Ik hoop snel weer wat van me te kunnen laten horen.

Liefs,

Lara 
"Love the little things in life"

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te horen dat je operatie geslaagd is! Hopelijk verloopt de rest van je revalidatie voorspoedig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je zo lang in het ziekenhuis moest blijven! Sterkte met herstellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar dat er zoveel is bij komen kijken, hopelijk gaat het snel beter met je! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te horen dat alles goed gaat! Succes en beterschap met het herstel!

    BeantwoordenVerwijderen