dinsdag 28 mei 2013

Let's do this!


Bepakt en bezakt ben ik as we speak op weg richting het Slotervaart ziekenhuis voor een life changing operatie! (of nouja dat hoop ik natuurlijk) De afgelopen dagen was ik (in tegenstelling tot vroeger) verrassend kalm en deed ik alles rustig aan en op zijn tijd. Toch was ik in mijn hoofd heel erg bezig met de operatie (wie zou dat niet zijn  natuurlijk!) en hoewel ik wel gedacht had dat de aankomende operatie mij een positieve boost zou geven had ik alleen maar 1 gedachte die door mijn hoofd bleef spoken. Namelijk : Wat als dit niet werk?! dan is het over en uit en zal ik voor altijd zo blijven. Al met al niet echt een positieve gedachten. 
Maar ik kan zeggen dat alle lieve, mooie en fijne mailtjes, berichtjes, kaartjes en reacties op dit nieuws mij wel heel veel positieve energie heeft gegeven zodat ik nu kan zeggen : LET'S DO THIS!

See you soon!

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

1 opmerking: