woensdag 6 maart 2013

Personal Moodboard




Vandaag ga ik het hebben over mijn eigen persoonlijke moodboard! En hoe jij er ook een kunt maken! wat je nodig hebt is niet veel, ik geloof dat elke lady wel een paar tijdschriften, kranten, foto's ect in huis heeft voor de basis, ook heb je een prikbord of  memobord nodig, maar je kan er natuurlijk ook zelf eentje maken van hout! Zoals jullie zien is mijn moodboard niet helemaal af en zo vind ik hem juist het leukst, niet in een keer alles uitknippen en opplakken en er vervolgens niet meer naar kijken! Maar gaan de weg soms elke dag, dan elke week en misschien wel elke maand je moodboard bijwerken. Zodat je aan het eind een eigen moodboard hebt, helemaal geïnspireerd op jou! Je kunt quotes uit tijdschriften halen, teksten uit kranten, maar ook foto's en plaatjes van internet trekken. Of concert kaartjes of zelfs brieven en mooie en lieve berichtjes die je ontvangen hebt ophangen op je moodboard! Alles is mogelijk! Zo creëer je voor jezelf een plekje in je kamer van de dingen waar jij van droomt, die jou inspireren, de doelen die jij wil halen of juist leuke dingen die je al gedaan hebt en waar je fijne herinneringen aan hebt overgehouden! Al deze dingen samen geven mij in ieder geval veel positiviteit op bijvoorbeeld momenten dat het even tegenzit of op momenten dat het bijvoorbeeld zeikt van de regen terwijl ik zo verlang naar de lente! Maar het is vooral fijn om elke dag bij het opstaan mijn moodboard te zien en de dag te beginnen met een goed gevoel!

Zoals ik al zei heb je niet veel nodig om een moodboard te maken het is vooral je eigen creativiteit volgen en de dingen die jou inspireren ophangen!

Wat vinden je tot nu toe van mijn moodboard?

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

2 opmerkingen: