dinsdag 9 april 2013

Dreaming a way of life!

Afgelopen week las ik in mijn favoriete tijdschrift over het onderwerp dromen. Een geweldig leuk artikel dat ging over waarom dromen zo belangrijk is en waar jij en ik zoal over dromen. De meest uiteenlopende dromen werden beschreven, van een eigen boekwinkel beginnen of het noorderlicht zien tot leren jodelen. Ik werd er vrolijk van! Maar dat niet alleen ik begon ook na te denken (waar ik, zoals jullie weten de afgelopen week genoeg tijd voor had) Wat is mijn droom, heb ik überhaupt wel een droom? Zoja, waar droom ik dan van?


Is dat die backpack reis door Australie, het beginnen van een eigen bedrijfje, emigreren naar het buitenland of misschien toch het beoefenen van het musical vak op professioneel gebied!?



 Heel eerlijk gezegd, ik heb geen idee. Er zijn genoeg dingen die ik nog wil doen, wil bereiken of wil zien zoals jullie ook wel al eerder hebben kunnen lezen in mijn Bucketlist. Maar echt een droom hebben, iets willen doen of zien of bereiken waar je eigenlijk vlinders van in je buik krijgt of waar je het toch wel een beetje benauwd van krijgt.. nee zoiets heb ik niet. Is dat erg?! Nee natuurlijk niet, ik ben gelukkig met de dingen die ik nu om me heen heb maar toch, dromen en fantaseren over iets wat zo groots is en wat je eigenlijk niet durft en het dan uiteindelijk uitvoeren.. lijkt me toch echt wel heel vet!!! Dus ik weet wat mij te doen staat, heerlijk fantaseren en dromen over oneindige mogelijkheden en heel misschien vind ik wel iets waarvan ik denk WOW dat is het!! Ik denk eigenlijk dat ik weer een beetje moet leren dromen, klinkt misschien vreemd maar na al die onzekerheid van de afgelopen maanden en nu hopende dat er een einde aan zal gaan komen, dat geeft mij wel weer een gevoel van ja ik mag en kan ook weer aan mijn toekomst denken want die gaat er zeker komen :) Let's keep on dreaming!

 En hoe staat het met jullie dan, hebben jullie echt een droom? Iets waarvoor je hard aan het werk bent of iets waarvan je hart sneller gaat kloppen of juist helemaal niet en leef jij je droom? Dat zou ik dan heeeeeeeel graag willen weten, laat je een berichtje achter?

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

1 opmerking:

  1. Ik heb hetzelfde. Soms wens of hoop ik wel iets maar echte grote dromen heb ik niet. Wel fijne inspiratie voor mooie dromen touwens!

    BeantwoordenVerwijderen