donderdag 11 april 2013

Positieve kritiek en fijne berichtjes


Texel "12
Deze week heb ik een weer aantal positieve, leuke, lieve en fijne berichtjes ontvangen en die wilde ik graag even met jullie delen.
  • Te horen krijgen dat het werk die je tot nu toe in je school opdrachten hebt gestopt heel positief is en dat ze uitkijken naar de volgende punten.
  • Bericht krijgen van me zus dat ze officieel is aangenomen voor de Marine (TROTS!!)
  • Een spontaan kaartje met een lief berichtje van mijn oma ontvangen
  • Van een wildvreemde te horen krijgen dat je prachtig haar hebt :)  
  • Te horen krijgen dat een vriendin een belangrijk tentamen gehaald heeft!
  • Een gesprek met de neuroloog voeren met als bericht dat we nu eindelijk op gesprek mogen bij de neurochirurg! (Jeeh!!)
  • Nu eindelijk te horen krijgen dat het echt lente gaat worden! Ik zeg HOERA, 20 graden op zondag!!

 Dat is toch heerlijk, deze spontane fijne berichtjes!

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

1 opmerking: