woensdag 17 april 2013

Having a nice walk and a delicious sandwich









Zaterdag ben ik samen met mijn zuster wezen wandelen in het dichtbij gelegen bos waar wij de de eerste tekenen van de lente hebben kunnen spotten! Trouwens wat viel dat weer van afgelopen zondag tegen zeg... hier in het uiterste puntje van Nederland heb ik geen zonnestraal gezien....!!! (sorry dat moest ik even kwijt) Tijdens onze wandeling hebben we nog even de aap uitgehangen in de laaghangende takken en een subtiele openbaring van de liefde ontdekt ;) Ook was het tijd om even te fotoshooten voor een nieuwe profiel foto op facebook! (Seriously?!?! ja echt waar..) Uiteindelijk hebben we deze middag afgesloten met een heerlijk kop koffie en een broodje tonijnsalade (de 'je' mag eigenlijk best weggelaten worden, phoe) bij mijn favoriete restaurant, gewoon omdat ik vond dat wij dat wel eens verdiende! En jawel net toen wij daar zaten brak de zon door!! Een erg fijne dag, een dag om te herinneren, omdat ik dit alweer 1,5 jaar niet heb kunnen doen... echt even genieten!!

Liefs,

Lara

"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten