donderdag 18 april 2013

My Week : Hello sunshine, Me time and a Little shopping

Huh een "My Week" post midden in de week.. dat is vaag..! Tja dat is waar maar ach ik vond het leuk dus gewoon omdat het kan doe ik lekker eigenwijs midden in de week een artikel over de dingen die ik gedaan heb in de afgelopen week en deze week!

Enjoy!
 Deze week was het dan eindelijk zover, de ZON heb ik daadwerkelijk een aantal keer voorbij zien komen! WAUW! Ookal vond ik het nogal fris door de harde wind (ja wat wil je als je aan de kust woont, hihi) maar als je maar afgeschermd van de wind in het zonnetje ging zitten was het daadwerkelijk even heerlijk vertoeven! (Fijn hoor een tuin met beschutting!!) Daarbij krijg ik van de zon ook altijd meer energie dus heb ik die week lekker uitgebreid geluncht, zie de eerste foto links! Misschien komt er nog wel een receptje online over dit heerlijke pesto met tomaat, mozzarella en basilicum op toast broodje! ;)

 Ook heb ik de afgelopen week weer eens wat ondernomen. Ik dacht weetje of ik nou thuis blijf zitten en niets doe of iets ga ondernemen en er vrolijk van word, hoofdpijn krijg ik toch! Dus, besloten ik en mijn zus om even een wandeling te maken in het bos waar wij zoals in de vorige post ook al beschreven even ging fotoshooten voor een nieuwe profielfoto (zie de eerste foto links) Daarnaast heb ik afgelopen week weer genoten van mijn favo tijdschrift met een kop thee en ben ik nog even door de stad gelopen en heb ik deze 2 prachtige oorbellen gescoord!

Ook had ik zoals misschien meerdere van jullie even de zomer in me bol en besloot ik deze wel heel erg felle nagellak op te smeren! I LIKE! Ook kocht ik dit paar oorbellen en heb ik eindelijk, ja eindelijk, de film Les Miserable gezien (OMG Geweldig!!) Zoals jullie misschien wel weten ben ik een "Die Hard" musical fan, en dus was deze film wel echt een must om gezien te hebben.

Tot zover mijn bezigheden van de afgelopen week, de eerst volgende post zal gaan over mijn bevinden bij de neurochirurg die morgen (!) gaan plaatsvinden en waar ik nogal nerveus voor ben, wel een drain.. niet een drain?! Ik krijg het morgen allemaal te horen, wish me luck!

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"



1 opmerking:

  1. Sterkte en succes morgen! Ik zal voor je duimen dat het geen drain wordt.

    BeantwoordenVerwijderen