vrijdag 26 april 2013

Lucky bastard!


Whaaaaaah! Hoe leuk is dit! Ik ben de gelukkige winnaar van de "King Alex" Trui gemaakt door No.418. Deze trui is geïnspireerd op de Kenzo truien met de tijger, alleen dan net even iets anders. Zo heeft deze trui een kroontje en staat er "King Alex" op de trui! Via Annemerel.com kon je meedoen aan deze winactie en gister heb ik het bericht ontvangen dat ik heb gewonnen! Zo Leuk! Ik win echt nooit iets, en dan bedoel ik echt NOOIT, toen ik gister dan ook het mailtje van Annemerel ontving was ik niet alleen hartstikke blij maar ook super verbaasd! En on top off that, de trui lag vandaag al op de deurmat! GEWELDIG! Bedankt Annemerel en No.418!! Ik ga een top Koninginnedag tegemoet met deze trui!!



  Wat vinden jullie van mijn gewonnen trui?!

Liefs,

Lara
"Love the litte things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten