maandag 29 april 2013

Favoriete fijne dingen!

Bron: Tumblr
 Dit zijn mijn favoriete fijne dingen en momenten van de afgelopen week:

  • Natuurlijk het winnen van de "King Alex" Trui via Annemerel.com 
  • Het weer in contact komen met oude bekende. 
  • Nu al een oproep voor de Anaesthesie poli in het Slotervaat gehad voor aanstaande woensdag. 
  • Fijne gesprekken voeren met mijn beste vriendinnen die er nog altijd voor me zijn! 
  • Het eten van de eerste aardbeien van het jaar! 
  • Voor 2 maanden afscheid genomen van het revalidatie team in het ziekenhuis. 
  • Het zonnetje dat nu volop hele dagen schijnt! (nu de temperatuur nog!)
  • Spontane berichtjes ontvangen van mensen waarvan je het niet verwacht.
  • Het weer verschijnen van de kleurige bloemen buiten.  
  • Mijn mentoren die zich voor mij inzetten zodat ik nu weer langzaam verder kan met mijn opleiding.
Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten