zaterdag 25 mei 2013

Herstel update: IK HEB EEN DATUM!


Het is eindelijk zover, ik heb een datum voor mijn operatie!
Donderdag ochtend werd ik gebeld op me mobiel (wat op zich al verrassend is want ik word echt NOOIT gebeld op me mobiel) met de mededeling dat ik volgende week woensdag (29 mei) voor operatie moet in het Slotervaart ziekenhuis. Mijn eerste reactie was "WOW, wat snel!" Daarna kwam de schok, toen de blijdschap en als laatste de angst. Allemaal tegelijk! Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik voelde alleen dat ik heel blij was dat het eindelijk ging gebeuren, dat ik het super spannend vond en dat ik het ook doodeng vond. Ik word een dag van te voren opgenomen (28 mei) de dag erna ga ik onder het mes en als het goed is mag ik de 30ste of 31ste weer richting huis. Ik ben benieuwd!

Nu zijn alle gevoelens een beetje gezakt en denk/hoop ik alleen maar dat deze operatie ook echt de uitkomst voor mij is en dus gaat werken. Vandaag heb ik al de informatie uit ons plaatselijke ziekenhuis gehaald, heb ik wat eten en drinken opgetrommeld en wat vermaakt bij elkaar geraapt (als je dat zo eens leest zou je bijna denken dat ik 3 weken blijf in plaats van 3 a 4 dagen, hahah.) Een voorbereid mens telt voor 2 toch?!

Jeetje nu gaat het eindelijk gebeuren, de aankomende dagen zal ik alles gaan voorbereiden en proberen niet te veel te stressen. Bij deze zeg ik jullie alvast dat ik vanaf volgende week dinsdag waarschijnlijk voor een aantal dagen, misschien wel een aantal weken niets zal posten op mijn blog. Dat ligt natuurlijk helemaal aan hoe ik me voel.

Maar zodra het weer kan zal ik jullie natuurlijk laten weten hoe het met me gaat.

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat het gaat werken! Ik ga voor je duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat snel!
    Ik zal voor je duimen woensdag en ik hoop voor je dat dit eindelijk werkt. En ondanks dat ik je niet ken, heb al wel veel over je gehoord van Jolanda, vind ik je echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen