vrijdag 10 mei 2013

What do i wear?





Vest, spijker blouse bij H&M - Broek bij C&A - Armband, ketting bij Primark

Deze keer besloot ik om eens een ander soort bericht te posten, namelijk een "What do i wear?" soortig iets. Daarbij was ik het ook zat om weer hetzelfde bloemetje te moeten fotograferen..dus. Gister scheen de zon er ook nog eens vrolijk bij en had ik zonder voorbedachte rade een van mijn favoriete kleding combinatie aan getrokken die ochtend. Dus besloot ik om even wat fototjes te schieten in de tuin, wat nog verdomde lastig is zonder statief..phoe! Maar zoals ik al zei droeg ik gister dus deze combinatie, spijker op spijker met een lekker warm vest en goude accessoires. Perfect voor dit weer type, niet te koud, niet te warm! Kon ik ook nog even lekker in de tuin zitten om van het zonnetje te genieten! 

Wat vind jij ervan? 

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten