maandag 25 februari 2013

Fresh air









Tijdens mijn dagelijkse wandeling, neem ik tegenwoordig mijn camera mee zodat ik hier en daar wat leuke plaatjes van het prachtige Den Helder kan schieten! Ik moet zeggen, ik begin mijn stadje steeds meer te waarderen, ik kan me namelijk niet voorstellen hoe is het om niet meer hier te wonen, te leven, te genieten van de dijk, het strand en de dagelijkse dingen. Onze stad is natuurlijk nauw verbonden met de marine en is vooral in de zomer een erg aangename badplaats. Maar weetje, hoewel ik vroeger niet kon wachten om uit huis te gaan en daadwerkelijk in Dé stad (ala Amsterdam) te gaan wonen, ben ik nu erg blij dat ik hier nog ben. Vooral nu in mijn situatie! Ik denk dat ik zeker weten kan zeggen, ik voel me hier thuis!

Kennen jullie dit gevoel?

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

1 opmerking: