woensdag 27 februari 2013

DIY "Bold Studded Moustache shirt"






   Wat heb je nodig:
- T-shirt
- Transfer papier of textiel verf/stift
- Plaatje van een snor (de laatste foto!)
- evt strijkijzer
- Studs (rond 120 stuks, 8mm) (heb ik via studs.nl gekocht)

Waar begin je mee:
Stap 1: Je begint met de gewenste vorm snor op je t-shirt te strijken via transfer papier of door middel van textielverf of stift. (zie voor het gebruik van transfer papier mijn andere DIY Klink hier )
 Stap 2 : Als je de snor en eventuele tekst op je t-shirt heb staan en het is goed gedroogd en koud geworden dan kan je beginnen met de studs plaatsen op het t-shirt. (ik raad jullie aan om dat even een dagje later te doen zodat je zeker weet dat je t-shirt droog/koud genoeg is!)
Stap 3 : het plaatsen van de studs, als je t-shirt er ongeveer zo van de achterkant uit gaat zien dan ben je goed bezig (zie foto 4) Het is een heel gepuzzel om je hele snor, op een mooie manier vol gestud te krijgen, verwacht ook niet dat je binnen een dag klaar bent! Heb geduld, het resultaat is het waard!

Als je alle studs geplaatst hebt dan is je shirt klaar!
Dan heb je een heel gaaf shirt al zeg ik het zelf!

Goed gelukt toch?!

Succes als jullie het ook gaan proberen!

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

2 opmerkingen:

  1. Hey!
    Ik heb een vraagje, heb je voor deze T-shirt op de afbeelding transfer papier of een textielstift gebruikt?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Noémi,
    Srry voor de wat late reactie. Maar voor het t-shirt die te zien is op de afbeelding heb ik gebruik gemaakt van transfer papier. Succes! ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen