woensdag 1 mei 2013

Leve de Koning!






Hoezee, Leve de Koning!!
Gister werd natuurlijk het feit dat Nederland sinds lange tijd weer een koning heeft door ons allemaal uitbundig gevierd. Velen, zoals mijn zussen, gingen naar Amsterdam om zich in het feestgedruis te storten en om daar de de kroning van Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima te vieren. Wat zag Maxima er trouwens weer fantastisch uit!!! Wat ik deed gister?! Ik bleef heerlijk rustig samen met mijn ouders thuis om vanachter de tv de kroning mee te maken, vergezeld met een oranje tompouce en in mijn "King Alex" trui!

Foto's 2 en 5 zijn van het Koninginnedag feest van 2010 op het Museumplein.

Hoe hebben jullie gister de laatste Queensday / Kroning gevierd? 

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten