vrijdag 3 mei 2013

Herstel update: De Anaesthesist en iets dat voelde als een wereldreis..


Afgelopen woensdag was het al zover, ik werd opgeroepen om me te laten keuren voor de operatie. In eerste instantie vroeg ik me doodleuk af waarom ik nou weer naar de Anaesthesist moest?! Wist ik veel dat je je eerst moet laten keuren, om te kijken of je wel gezond genoeg ben voor de operatie. Afgezien van mijn hoofd dan. Er werd mij verzocht om me te melden bij de Aneasthesie poli in het Slotervaart ziekenhuis omdat ik ook in dat ziekenhuis geopereerd word. Daar was ik niet zo heel blij mee, ik kom helaas al niet verder dan 10km zonder klachten, laat staan helemaal naar Amsterdam! Maar goed daar moest ik me maar overheen zetten. Dus om 07:00 (!!) stapten wij (mijn vader en ik) met een buslading aan koffie en eten in de auto richting het Slotervaart ziekenhuis. Ik zal niet de hele weg beschrijven, laat ik het erbij houden om te zeggen dat ik de reis als zeer onaangenaam heb ervaren. Het bezoek aan de Aneasthesist stelde eigenlijk niet erg veel voor. Het was vooral heel veel wachten, wachten en nog meer wachten om vervolgens voor 20 min behandeld te worden en een goedkeuring te ontvangen voor het onderzoek. Ow en om erachter te komen dat er 2 operaties gepland staan op mijn naam, terwijl ik toch echt alleen kom voor de plaatsing van een drain... OEPS!! Liever hoef ik nog geen lies operatie, die hebben we dus maar even gecanceld. Nu ben ik dus gekeurd en mag ik zeker weten geopereerd worden, Yeah!! De terugreis verliep helaas hetzelfde als de heenweg, alleen hebben we wel even een stop gemaakt bij de McDonalds ;) De rest van die dag en de dagen erna heb ik moeten bijkomen. Maar gelukkig kan ik zeggen dat het elke dag een stukje beter gaat. Nu is het echt wachten op die oproep! Het einde is in zicht!

Ow en coffee, you saved my day! ;)

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten