maandag 20 mei 2013

The Flower Jacket



Laat de zon het buiten afweten? Dan haal je het zonnetje toch gewoon naar binnen! Dat is wat ik dacht vanochtend, toen ik dit bloemen jasje aantrok! Ik was eigenlijk straal vergeten dat ik dit jasje had en daarbij had ik eigenlijk geen idee hoe ik dit jasje moest gaan combineren. Dus het hing daar maar te hangen tot het moment dat mijn vriendin mij er gister toch wel even serieus op wees dat ik dit jasje NIET weg mocht doen en vooral moest gaan dragen! Ow oke, belooft! 

Nadat ik dit jasje weer herontdekt had begon ik me te herinneren dat ik dit jasje gedurende mijn stage in Italië heb gekocht samen met een klasgenootje die (heel toevallig) op een camping naast mij stage liep. Daar moest ik nog foto's van hebben... en inderdaad ik heb de foto's gevonden van de dag dat ik samen met mijn klasgenootje dit jasje kocht. Hoe leuk is dat! Ik was het helemaal vergeten. Terwijl ik die foto's weer aan het bekijken was begon het mij te dagen dat we heel lang en dan bedoel ik heeeeel lang in de bus moesten zitten voordat we eigenlijk op bestemming waren, ook was het een bizar grijze dag maar ook een erg gezellige dag om weer iemand die je kent van "thuis" te zien tijdens je buitenland stage! Die herinneringen maken dit jasje zo veel meer waard, dit jasje ga ik nu zeker weten niet meer weg doen!

Hebben jullie ook van dit soort items in je kast waaraan je bepaalde herinneringen hebt?

Liefs,

Lara
"Love the little things in life"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten